Laatste reservering was 1 minuut geleden
Reserveer hier uw parkeerplaats!

Veelgestelde vragen

Ik kom rond middernacht aan op de luchthaven. Welke datum geef ik op bij "vertrek van parking"?

De tijd die je hier opgeeft is een uur na de verwachte landingstijd van je vlucht. Voorbeeld: Land je om 23:45 op 1 januari dan vul je bij 'vertrek van parking' 00:45 op 2 januari in.

Ik weet mijn vluchtgegevens (nog) niet, kan ik wel reserveren?

Ja, je kan een reservering maken en daarbij de datum selecteren zonder een tijd en of vluchtnummer in te vullen. Je kan op een later moment deze gegevens hier doorgeven.

Ik heb geen kortingscode, wat vul ik hier in?

Als je niet over kortingscode beschikt hoef je hier niets in te vullen.

Ik heb mijn reservering bevestigd, wat gebeurt er nu?

Zodra je de reservering hebt bevestigd krijg je een overzicht van de reservering te zien en kun je eventueel alvast je vluchtnummers en voertuiggegevens doorgeven. Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestigingsmail inclusief PDF. Dit document gebruik je om de parkeerlocatie op- en af te komen.

Moet ik mijn autosleutel inleveren?

Je hoeft je sleutel niet af te geven en parkeert je voertuig zelf.

Is het verplicht de reserveringsbevestiging af te drukken

Nee, je hoeft de bevestiging niet af te drukken. Je kan deze ook op je telefoon laten zien of het reserveringsnummer meenemen om gebruik te maken van de reservering.

Hoe weet ik of er nog beschikbare parkeerplaatsen zijn?

Indien er geen plaatsen meer beschikbaar zijn krijg je dit te zien op de website na het invullen van de datum en kun je niet naar de prijsberekening.

Hoe kan ik betalen?

Je krijgt bij het maken van de reservering aangeboden hoe je kan betalen, dit kan online door middel van iDeal, PayPal, Visa, Mastercard, American Express, Bancontact of ter plaatse per PIN of in contanten.

Wat zijn de openingstijden van Budget Parking?

Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend en onze shuttlebussen rijden altijd.

Hoe lang is de transfer van de parkeerlocatie naar de luchthaven?

Onze shuttlebussen brengen je binnen 10 minuten van de parkeerlocatie naar de luchthaven.

Zijn er ook speciale plaatsen voor mindervaliden en kan ik met een rolstoel mee in de shuttlebus?

Wij hebben enkele parkeerplaatsen voor mindervaliden, je kan hier niet apart voor reserveren. Indien deze plaatsen bezet zijn kun je je voertuig in één van de andere parkeervakken plaatsen. Deze zijn altijd dichtbij de bushalte op de parkeerlocatie. Wij kunnen je, inclusief rolstoel, met de shuttlebus vervoeren.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Je kan hier je reservering aanpassen. Bovenaan de website vindt je ook de optie ‘Wijzig je reservering’.

Wat doe ik als ik later/eerder terug kom dan waarvoor ik heb gereserveerd?

Indien je later terug komt dan waarvoor gereserveerd:
Je hoeft geen actie te ondernemen. Onze systemen passen je reservering automatisch aan wanneer je weer terugkomt en je kunt op de retourdatum de gehele dag de parkeerlocatie uitrijden. Wanneer je één of meerdere dagen langer blijft dan waarvoor gereserveerd is betaal je per dag €7,50 extra. Dit dien je bij terugkomst te betalen aan de chauffeur of op het parkeerterrein. Hierna kan je het parkeerterrein verlaten.
Indien je eerder terug komt dan gereserveerd:
Kom je op dezelfde dag eerder terug? Je kunt op de retourdatum de gehele dag de parkeerlocatie uitrijden. Dit hoef je niet aan ons door te geven. Kom je 1 of meerdere dagen eerder terug? Laat dit ons telefonisch of per mail (info@budgetparking.nl) weten. Wij passen jouw reservering aan zodat je uit kan rijden. Om veiligheidsredenen is dit noodzakelijk zodat er niet eerder uitgereden kan worden.

Hoe annuleer ik mijn reservering / heb ik herroepingsrecht?

Onze dienst is uitgezonderd van het herroepingsrecht. Je kan je reservering kosteloos tot 20 minuten voor aankomst annuleren door een mail te sturen naar annuleren@budgetparking.nl met vermelding van je reserveringsnummer en de melding dat deze geannuleerd moet worden. Bij annuleringen binnen 20 minuten voor aankomst worden de gehele reserveringskosten in rekening gebracht.

Kan ik voor 2 of meer voertuigen tegelijk reserveren?

Voor ieder voertuig is het noodzakelijk een aparte reservering aan te maken

Wat doe ik als ik een klacht heb?

Wanneer je een klacht hebt over het product en/of de dienstverlening van Budgt Parking dan verzoeken wij je vriendelijk om een e-mail te sturen naar klachten@budgetparking.nl. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst inhoudelijk beantwoord. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Uw verzoek wordt verwerkt...
Een moment geduld A.U.B.

Reserveer uw parkeerplaats nu!

Check beschikbaarheid
Uw reservering is binnen 20 minuten voor vertrek. Binnen 20 minuten voor vertrektijd kan er geen reservering meer gemaakt worden.
Geen parkeerplaats beschikbaar voor deze dag of tijdstip
Aankomst tijd is eerder dan de retour tijd.