Laatste reservering was 4 minuten geleden
Reserveer hier uw parkeerplaats!

Veelgestelde vragen

Hoe reserveer ik een parkeerplaats?

Stap 1
Vul hiernaast in op welke dag en op welk tijdstip u bij ons arriveert en op welke dag en op welk tijdstip u uw auto weer bij ons komt ophalen. Klik vervolgens op 'Check beschikbaarheid'.

Stap 2
Vul uw autogegevens in. Klik vervolgens op 'Reserveer direct'.

Stap 3
Vul uw reisgegevens in. Klik vervolgens op 'Ga verder'.

Stap 4
Controleer uw gegevens en kies de door u gewenste betaalwijze. Klik vervolgens op 'Bevestigen'.

Stap 5
Druk uw reserveringsbevestiging af. Dit kan via onze site (om uw bevestiging te openen heeft u Adobe Acrobat Reader nodig) of door de PDF, welke u vindt als bijlage in de bevestigingsmail die u van ons ontvangt op het door u opgegeven e-mailadres.

Denkt u er alstublieft aan uw reserveringsbevestiging mee te nemen.

Ik kom na middernacht aan op Schiphol. Welke datum geef ik op bij Retour?

U geeft de exacte datum aan waarop u terugkomt op Schiphol. Als u bijvoorbeeld op 15 juni om 22:00 uur vertrekt en op 16 juni om 01:00 uur 's nachts aankomt op Schiphol, dan vult u bij Retour op Schiphol in: 16 juni.

Ik weet mijn vluchtgegevens (nog) niet. Hoe kan toch alvast reserveren?

De op te gegeven tijden zijn slechts indicatief. U kunt op het reserveringsformulier bijvoorbeeld de tijd 12:00 invullen. Wij nemen uw reservering gewoon aan. Indien later blijkt dat de door u opgegeven tijden meer dan 3 uur afwijken van de werkelijke tijden, dan verzoeken wij u vriendelijk om een wijziging van uw reisgegevens aan ons door te geven, door een e-mail te sturen naar info@budgetparkingschiphol.nl o.v.v. uw reserveringsnummer.

Indien u uw 'Vluchtnummer retour' (nog) niet weet, dan vult u de plaats van bestemming in.

Ik heb geen promocode. Wat vul ik in?

De promocode is een kortingscode die u wellicht van ons ontvangen heeft. Dit veld wordt ook wel gebruikt door reisbureaus. Indien u geen promocode heeft, dan hoeft u hier niets in te vullen.

Ik heb zojuist gereserveerd. Wat gebeurt er nu?

Zodra u succesvol een parkeerplaats bij ons heeft gereserveerd, verschijnt de melding 'Uw reservering is succesvol' in uw scherm. Direct daaronder bieden wij u de mogelijkheid uw reserveringsbevestiging af te drukken (om uw bevestiging te openen heeft u Adobe Acrobat Reader nodig). U vindt uw reserveringsbevestiging tevens als PDF bijlage in de bevestigingsmail die u van ons ontvangt op het door u opgegeven e-mailadres. Indien u deze mail niet binnen enkele minuten heeft ontvangen, dan kan het zijn dat deze onterecht als 'spam' (ongewenst bericht) is gezien en dat de mail daarom in de 'spam folder' terecht is gekomen. Denkt u er alstublieft aan uw reserveringsbevestiging mee te nemen.

Moet ik mijn autosleutel inleveren?

U hoeft uw autosleutel bij ons niet in te leveren. U parkeert uw eigen auto en uw autosleutel neemt u mee.

Ik heb geen printer en ik kan de reserveringsbevestiging niet afdrukken. Is dat een probleem?

Dat is geen probleem. We herkennen u aan uw naam of uw auto of uw reserveringsnummer.

Hoe weet ik of er nog een parkeerplaats is?

Als de parkeerplaats vol is op de door u aangegeven data, dan krijgt u dit direct te zien op uw scherm en kunt u uw reservering niet verder afmaken.

Hoe weet ik of er nog een overdekte parkeerplaats is?

Budget Parking beschikt over een beperkt aantal overdekte parkeerplaatsen. Als er overdekte parkeerplaatsen beschikbaar zijn, dan kunt u deze dienst aanvinken bij Stap 3 van 4 hiernaast. Indien er geen overdekte parkeerplaatsen meer beschikbaar zijn, dan kunt u deze dienst niet aanvinken.

Hoe kan ik betalen?

U kunt ervoor kiezen om online, tijdens het reserveren via onze site, te betalen met iDeal, Paypal of creditcard (MasterCard of Visa). U kunt er ook voor kiezen om ter plaatste bij onze chauffeur contant, met pin of per creditcard te betalen.

Wat zijn de openingstijden van Budget Parking?

Budget Parking is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.

Waar bevindt Budget Parking zich? Hoe vind ik jullie het snelst?

Op uw reserveringsbevestiging staat een adres en een routekaartje. Het adres kunt u invullen op uw navigatiesysteem. Ook op deze website onder "route" staat een kaartje waarop u snel kunt zien waar we ons bevinden.

Hoe lang duurt het voordat de shuttlebus mij / ons wegbrengt naar de vertrekhal?

Onze shuttlebus rijdt 24 uur per dag en 7 dagen per week voor iedereen apart. Zonder wachttijden bent u met 4 minuten bij de juiste terminal.

Hoe werkt het ophalen vanaf Schiphol?

Bij aankomst op onze parking ontvangt u van ons een visitekaartje met het mobiele telefoonnummer waarop onze chauffeurs 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar zijn. Zodra u uw bagage heeft opgehaald, belt u onze chauffeur. Binnen enkele minuten wordt u dan opgehaald en naar uw auto gebracht.

Hoe geef ik een wijziging van mijn reisgegevens door?

Om een wijziging van uw reisgegevens aan ons door te geven, stuurt u een e-mail naar info@budgetparkingschiphol.nl o.v.v. uw reserveringsnummer.

Ik kom 1 of 2 uur eerder / later aan dan ik had aangegeven. Is het nodig dat ik mijn reservering wijzig?

De op te gegeven tijden zijn slechts indicatief. U kunt op het reserveringsformulier bijvoorbeeld de tijd 00:00 invullen. Wij nemen uw reservering gewoon aan. Indien later blijkt dat de door u opgegeven tijden meer dan 2 uur afwijken van de werkelijke tijden, dan verzoeken wij u vriendelijk om een wijziging van uw reisgegevens aan ons door te geven, door een e-mail te sturen naar info@budgetparkingschiphol.nl o.v.v. uw reserveringsnummer.

Hoe annuleer ik mijn reservering / heb ik herroepingsrecht?

U kunt tot 20 minuten van te voren kosteloos per e-mail annuleren o.v.v. uw reserveringsnummer. Indien u reeds online betaalde, denkt u er dan alstublieft aan om tevens uw bankgegevens te vermelden, zodat we het door u aan ons betaalde bedrag weer aan u kunnen retourneren.
Binnen 20 minuten van te voren (en bij no-show) zien wij ons genoodzaakt het totaalbedrag van de reservering bij u in rekening te brengen. Indien u nog niet online betaalde, dan ontvangt u een factuur op het door u aangegeven e-mailadres.

Wat doe ik als ik een klacht heb?

Indien u een klacht heeft over het product en/of de dienstverlening van Budget Parking, dan verzoeken wij u vriendelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@budgetparkingschiphol.nl. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst inhoudelijk beantwoord. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Uw verzoek wordt verwerkt...
Een moment geduld A.U.B.

Reserveer uw parkeerplaats nu!

Check beschikbaarheid
Uw reservering is binnen 20 minuten voor vertrek. Binnen 20 minuten voor vertrektijd kan er geen reservering meer gemaakt worden.
Geen parkeerplaats beschikbaar voor deze dag of tijdstip
Aankomst tijd is eerder dan de retour tijd.